Συμμετοχή του σχολείου μας στην ομαδική έκθεση “Αναδημιουργώ, ανακυκλώνοντας”

Ομαδική έκθεση μαθητών 55 σχολείων Αττικής στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αθήνας «Μελίνα», 20-30 Ιουνίου 2018.
Σας προσκαλούμε στην τέταρτη ομαδική μαθητική έκθεση αυτής της χρονιάς που διοργανώνει η  Ένωσή μας στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Αθήνας “Μελίνα” με θέμα «Αναδημιουργώ, ανακυκλώνοντας».
Σε αυτήν συμμετέχουν 35 εικαστικοί εκπαιδευτικοί και 55 Σχολεία της Αττικής.

Εγκαίνια έκθεσης: Τετάρτη 20 Ιουνίου, ώρα 19:30
Διάρκεια έκθεσης: 20-30 Ιουνίου 2018
Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα»: Ηρακλειδών 66 στο Θησείο.
Ημέρες επίσκεψης: Τρίτη έως Σάββατο 10:00 – 20:00, Κυριακή 10:00 – 14:00
Τηλ. επικοινωνίας: 210-3452150


Λίγα λόγια για το περιεχόμενο του θέματος:

Το θέμα “Αναδημιουργώ Ανακυκλώνοντας” που επιλέχθηκε αυτή τη χρονιά από την Ένωσή μας, έδωσε τις δυνατότητες στους μαθητές να χρησιμοποιήσουν χρώματα και υφές, σε δύο και τρείς διαστάσεις, να δημιουργήσουν συνθέσεις που θα στηρίζονται σε ρεαλιστικές ή και φανταστικές συνθέσεις με τη χρήση ευτελών, ανακυκλούμενων υλικών.

Με αφορμή τα περιβαλλοντικά προβλήματα, ατυχήματα και καταστροφές, δόθηκε η ευκαιρία προβληματισμού για την ατομική μας συμβολή και ευθύνη.

Με το έργο μας καταθέτουμε τις σκέψεις μας, τη θέση και τη στάση μας, τις δυνατότητες που έχει ο άνθρωπος  να αποτρέψει, κάθε οικολογική καταστροφή στο  άμεσο μέλλον, με κολάζ, μικρά ή μεγάλα γλυπτά, με ατομικές αλλά  και ομαδικές εργασίες, με άξονα τη δημιουργική φαντασία, τις δεξιότητες, την αισθητική, τις ατομικές επιλογές των μαθητών.

 

Οι στόχοι που αφορούν τους μαθητές, ήταν όπως πάντα πολλαπλοί:

1) Η εξοικείωσή τους με τα  ευτελή ή ανακυκλώσιμα υλικά και οι τρόποι που αυτά συνεχίζουν να είναι χρήσιμα με άλλους τρόπους, όταν ενσωματώνονται σ’ ένα εικαστικό έργο.

2) Ανοίγονται νέα κανάλια γνώσης και αντίληψης για τις δυνατότητες που υπάρχουν ως προς την παράλληλη  χρήση διαφορετικών  υλικών στις εικαστικές τέχνες.

3) Αποκτούν περισσότερες δεξιότητες, μαθαίνοντας νέες μεθόδους και διαδικασίες, ενώ ταυτόχρονα καταθέτουν μέσα από αυτές την ατομική τους ποιότητα και ευαισθησία.

4) Ευαισθητοποιείται η οικολογική τους συνείδηση, και μετουσιώνεται η σκέψη, η άποψη, σε ατομική ή ομαδική συμμετοχή για τη δημιουργική πράξη.

 

Οι μαθητές είχαν δυνατότητες με το θέμα που  τους δόθηκε  να εργαστούν ατομικά ή ομαδικά με σχέδιο, σκίτσο, χρώμα, κολλάζ, κατασκευές χρησιμοποιώντας ποικίλα υλικά.

Τα έργα των μαθητών είναι σχέδιο και ζωγραφική σε χαρτί του μπλοκ με επιλογή υλικών που χρησιμοποιούνται στα σχολεία (κάρβουνο, ακουαρέλες, τέμπερες ξυλομπογιές, μαρκαδόροι, κηρομπογιές), επίσης κολλάζ και τρισδιάστατες κατασκευές με εύχρηστα και ανακυκλώσιμα υλικά (χαρτογλυπτική κλπ).

Η ενότητα των έργων του κάθε σχολείου είναι διακριτή με το όνομα του σχολείου και του εικαστικού εκπαιδευτικού.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.